//Forever Imperfect
2 more papers left -.-

Monday, October 31, 2011 @ 7:42 AM | 0 Comment [s]

ohmaii . exam cepat laa habis . aku dah penat tengok buku 24 jam . eh ? 24 jam laa sangat kan . dua jam pun tak sampai -.- tadi pegi sekolah , orang lain sibuk jawab exam , aku and kawan-kawan aku pegi webcam-webcam bagai niy . bagus perangai , beri tepukan :D actually group aku ada 5 orang . ecehh group okay . kecoh -.- tak cukup sorang . nik qurratuaini padan muka kau tak boleh masuk dalam blog aku . kesah pulak dia kan -.-
 bini-biniku gangster :) 
yang tudung hitam tu : TAIKO . bini first :) 
yang tengah cekik sambil sengih-sengih tu : second wife :)
yang pegang 'pistol' tu : third wife :)
yang kena cekik tu : bini mudaa . that's why laa kena cekik
okay faham ? panjang gila aku bagi caption niy . tak faham lagi telan sepender -.-
eh , dah baik dah ? love untuk suami . eii kentut betul kau lynn -.-
aku memang tak sah laa tak muncung kan . yang belakang tu dah kenapa dah tuh ?
tengok mata : overdose bukan main -.-
haha , gambar niy memang tak boleh blah :) haha 
jealous betul benda putih-putih niy kat mulut aku -.-
BYE-BYE . assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!