//Forever Imperfect
Cameron Highland

Thursday, October 13, 2011 @ 1:31 PM | 0 Comment [s]

okay , berbulan-bulan yang lepas aku ada pegi cameron highland . hek elehh dah berbulan-bulan pegi baru nak post sekarang . kau pehal suka hati mak bapak laki tiri aku laa , blog aku kan . kay emo . i'm sooo lazy to update blog sebab keyboard laptop i yang huruf O susah nak tekan . siapa yang banyak duit , bak laptop baru kat aku satu ! kay batak . aku pegi sana 3 hari 2 malam . eh tak tak 4 hari 3 malam . eh tak tak 5 hari 4 malam . eh tak tak . kay aku lupa . dah berbulan-bulan kot pegi sana -.- kay let's picture tell everything . ecehhh
our first day , aku pegi ladang teh . macam biasa laa kan . semua orang akan pegi tempat niy kot . ladang teh kat sana besar nak mati . eishh semua nak mati jee kau niy . tapi susah sikit nak jalan kawasan ladang-ladang tu , sebab tanah dia macam curam sikit . alaa siapa yang penah pegi tu dia tahu laa macam mana seksanya nak jalan atas tu . yang pakai heels tu , jangan harap laa boleh jalan kat sini :)
lepastu lepastu kan , eiii sumpah gedik . aku pegi kat tempat-tempat orang tanam strawberry tu laa kan , aku tak ingat ouh nama tempat tu . and kat sana boleh makan ice cream strawberry with jem strawberry . ummm nyammm . tapi jem dia manis gila weh . kencing manis aku kalau makan benda tu tiap-tiap hari . jem dia manis tapi buah strawberry dia masam laa pulak .
pasar malam . duit aku keluar macam air weh time kat sini . barang-barang dia gila murah weh . even barang-barang dia murah tapi serious lawa-lawa . tak tahan aku tengk bear-bear yang dia sangkut , bantal-bantal strawberry semua tu . aku rasa macam nak beli semua jahh wey 
on next day *ecehh macam karangan BI jee* aku pegi kat tempat nama apa ntahh . tapi pegi sana rasa macam duduk oversea weh , haha . dengan sejuknyaa , bangunannyaa . berangan pegi London kejap aku . haha berangan laa kau lynn tak habis-habis *keling kot ayat aku
kat sana banyak gila kaktus *macam niy ke eja dia* yang besar-besar . yang tinggi dari aku pun ada weh . ahh terasa pendeknyaa diri ini . kaktus niy perli aku ke apa . btw , buah yang warna kunig tu , aku tak tahu laa buah apa . buah ke ? nampak macam betik pun ada


okay , dah-dah la tu kan . nak post gambar banyak-banyak pun tak guna juga kan . btw , aku rasa entry niy entry paling boring dalam dunia weh -.- sorry aku tak pandai sangat nak guna ayat-ayat cantik . aku straight to the point jee , aku tulis jee apa yang aku nak cakap . so , BYE :) assalamualaikum



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!