//Forever Imperfect
paparazi di sekolah

Thursday, October 20, 2011 @ 2:05 AM | 0 Comment [s]

Tadi time seronok-seronok tengah online , ber-twit , ber-walling kat facebook . and aku check laa kat home facebook aku . and ada budak sekolah aku upload gambar , i mean photo album . okay nevermind . then , aku buka laa photo album dia tu . sekolah aku kan , mesti laa aku nak tengok . and aku jumpa something . ngeheehe . gambar aku , gambar aku . gambar aku pun ada weh . banyak pulak tu . and i was thinking 'dia niy ikut aku kah' haha tak ada maknanya kan orang nak ikut aku . and aku copy gambar tu . and tadaaaa
okay time niy aku tengah study with one of my favourite bestfriend syidah . bagus laa kan perangai , exam hari niy , hari niy baru study . siapa perangai macam saya ? angkat kaki please -.- annoying betul kau niy lynn . and look dia ambil gambar aku . hmm
and time niy tengah jawab exam paper add math . yoo suppp ? kau ambil gambar aku . okay yang tudung biru and baju hijau tu dah kantoi meniru dalam exam . hihi *bajet macam aku tak meniru jee kan* ahh kesian kau lynn
time niy aku nak pegi chemistry lab . look my bag , cool is it ? yaahh i know and i know that you are so jealous now . muahaha :) kentut laa kau lynn . tengok beg kawan aku , macam-macam warna ada . PELANGI . RAINBOW 
look look its me again . i am so famous . haha . satu perkataan untuk saya KOYA . apa apa ? tak tahu apa itu koya ? alaa kesian , koya means perasan , berangan and sewaktu dengannya . faham ? faham cikgu . bagus :) 


so , the conclusion is *haha karangan BI lagi* siapa yang ambik gambar-gambar aku niy ? sepak kang , hikhik . actually yang ambik gambar aku niy , kawan aku . dia sekelas sekali dengan aku , that's why laa dia boleh ambik gambar aku even aku tengah jawab exam pun . tapi macam mana dia ambil gambar time exam tu aku pun tak tahu . i mean cikgu tak nampak ka bro ? 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!