//Forever Imperfect

Friday, October 7, 2011 @ 12:08 PM | 0 Comment [s]

Saya Salha Shazlin 

Saya mengambil keputusan untuk buat blog baru*ayat tak boleh lagi skema ke* atas sebab-sebab tertentu . Sebab pertama-blog dulu tak boleh bukak lagi *alasan sama jee
Sebab kedua-saya ingat , semua entry saya dalam blog niy , saya nak letak gambar*ni sebab ke niy ?Sebab ketiga-saya tak nak guna ‘aku’ lagi dalam blog kecuali atas sebab-sebab tertentuSaya jugaktak nak blog saya nampak terlalu childish like ‘saya ada abang’ ‘abang saya kacak’ ahhhh kesiannn . ohhh baidewee saya tak ada abang , brother , bro atau yang seangkatan dengannya J saya hanya ada kakak , sister , sis or seangkatan dengannya . yahhh saya empat beradik , saya paling bongsu and paling COMEL kentut laa kau lynn -.- 

apa yang awak-awak semua tak tahu ialah . saya tak boleh tido if tak ada bantal busuk . weh nyawa aku tuh weh :) yeahh pengakuan berani mati . hek eleh , padahal dah banyak kali mengaku benda niy -.- ouh baidewey , kalau saya update entry banyak-banyak , tolong laa jangan nak cakap apa-apa . fyyyyyyi , ini blog saya , so maknanya saya boleh tulis apa saja yang saya suka , yang tak suka , yang geli , yang geleman -.- and kalau berbulu nak tengok gambar-gambar saya dalam setiap entry saya , sila tutup mata anda kay *skemanya ayat aku* 

tadaaa , ini lah saya . cantik bukan ? ya allah , peliss la kau lynn jangan nak perasan sangat boleh ? ngehehe okay tak tak . saya mempunyai berat yang sangat berat -.- lihaat saja badan saya tu .   bukan salah ibu mengandung , salah anak yang dikandung . sebab suka makan banyak-banyak . eishh tak sayang body betul kau niy lynn !
tadaaa saya lagi :) okay , saya nak buat pengakuan berani mati . nak tahu saya kat mana time niy ? saya kat tettttt . malu laa nak cakap . ceihh lebih-lebih ahh kau niy lynn . ouh sukanya aku buat orang tertanya-tanya , eh kau kat mana nh weh ? ish padahal orang tak tanya pun *ayat tak boleh lagi keling ke ?
ada iras-iras scha al-yahya tak ? serious , saya memang perasan saya cantik . padahal TAK pun . yeahh sape lagi nak cakap kita cantik kan , kalau bukan kita sendiri ? eh tapi bowfiee itteww tiap-tiap hari cakap kita comel jeww . oh eh ? yang niy saya tak tahu laa kan , maybe boyfriend you you you and you tu suka puji you -.- buuat muka menyampah 

and gambar dalam fitting room pun nak upload -.- apakah ? bajet macam dia aje penah masuk fitting room , macam dia jee penah try baju dalam fitting room , macam fitting room tu htel five star , macam fitting room kat LA jee ada , macam-macam aznil . tetiba 
Booooo bajet hotsentap lah kau lynn . haha ekceli kan , ekceli kan ittew malu nak post gambar niy , tapi ittew rasa nak post jugak . saja nak share-share , sharing is caring right ? apakah sharing ? sharing is kongsi ? kngsi is lu langsi lu mati , lu langsi wa kahwin lagi , lu langsing lu cantik -.-
 eh asyik letak gambar kau jee lynn , letak laa gambar orang lain pulak . okay-okay sabar dong . nak letak laa niy . me with Cik Ieyraa :) my sepupu sepapat yang mana lagi cun ? of course laa aku yang lagi cun kan . berangan laa kau sampai esok . kay tak tak gurau sahaja . weh penat laa weh post panjang-panjang . kboi .


| Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!