//Forever Imperfect
aku hidup

Wednesday, November 16, 2011 @ 1:50 AM | 0 Comment [s]

title yang langsung tak ada kena mengena dengan entry . hm gedik . saya malas nak pikir tajuk-tajuk ini . bagi saya ini semua sama sekali enggak penting . eh ye ke ? ye laa tu . tak penting laa sangat , orang nak baca something dia tengok tajuk dulu laa weh. macam orang nak beli novel jugak mesti dia tengok tajuk dulu kan baru tengok sinopsis novel tu . okay apa kah budak comel yang teramat comel plus comel-comel niy sedang cakap ? hm

okay , meh nak cakap meh . ala ucuk-ucuk . eeuuww  grossss -.- sekarang niy saya kat setiawangsa . yeay yeay ! bai bai umi , babai abah , babai ummi(kawan) , babai che ton , babai ecah , babai cidah , babai 4 cemerlang , babai cikgu , babai sekolah , babai bang ajiq    . eh ? penerbangan saya mengambil masa 55 minit , tak tahu laa 55 minit betul ke tak . kapten tu cakap 55 minit . hm . btw , abang pramugara kacak ! okay stop lynn stop

tiket harus laa sebesar kertas A4 . btw , printer rumah aku buat hal . tengok aku punya tiket tuuuuu . pendek . hahaha :)
yay dah sampai dah airport . eh ? tetiba jee dah sampai . haha saya malas nak tulis satu persatu . takkan laa saya nak tulis saya duduk seat 21 E .lepastu tepi saya ada budak lelaki , dia baik . dia kejar kakak saya sebab kakak saya tertinggal spec dalam flight , lepastu saya bertolak pukul 10.10 . tak kan laa saya nak cakap semua tu ! eh , saya rasa saya dah cakap pun .
gonna miss you . mom . hidup kak ti !
eh no no no gonna miss you mom and dad . hidup kak ti and cikgu pauzi ! erk ignore kan yang belakang tu ~.~
hm . dah tahu dah penyakit suka gelak aku niy datang dari mana . kakak saya buat iklan gigi kodomol lion :) kan kan kan ?
haruslah ada gambar sendiri . tolong cakap kat saya yang mulut saya time niy tak cantik atau dalam erti kata lain . buruk. okay terima kasih

sekarang saya dah selamat sampai di setiawangsa . sedang menikmati milo panas bersama ayam goreng yang sedang digoreng ditemani buku mathematics form 4 . okay bye . assalamualaikum :DDD











Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!