//Forever Imperfect
hmm ?

Saturday, November 26, 2011 @ 2:56 AM | 0 Comment [s]

hye , i'm backkk :) ceh gedik. hm okay , aku rasa banyak sangat benda nak tulis . tapi tk tahu nak tulis yang mana dulu . faham ? tak faham ? ouh it's okay. dah lama aku tk jumpa umi and abah . imissyouu umi and abah too :'( nampak sangat tk boleh berenggang dengan parents padahal baru berapa minggu tk jumpa. hey of course la,anak bongsu memang macam niy. gedik semacam jee -.- 
yeah . camera blackberry tk cool laa . blur semacam jee,tapi ok jugak blur sebab jerawat kite tk nampak . oouhyeeahh . ok stop lyn stop . actually aku sendiri tk tahu nak tulis apa.action jee lebih tadi tu cakap nak tulis banyak benda.mwehehehe :) ouh btw , tadi saya tengok kat twitter , facebook semua budak-budak SPM tengah tk sabar nak habis SPM . ouh pleasee jangan buat saya gugup :'( saya tk nak naik form 5 tahun depan . saya takut sy tk boleh struggle for add math,chemistry,phsyics,engineering drawing,account . serious,lima subjek niy memang aku takut terutama physics tu . hehe sorry teacher yus :P 


hmm , aku niy kejap aku kejap saya . mana satu niy ? ouh dengar-dengar cerita kampung saya dah banjir,ya allah nak balik kampung boleh ? nak main banjir. mwehehe. ok aku tahu aku unmatured. so ? apa masalahnya ? cehh emo . last aku main banjir masa aku sekolah rendah kot. time kecik-kecik tk malu laa nak main air tapi sekarang hm kau gila dah besar macam niy nak main banjir lagi . agak-agak laa wey , kau tu dah 16 tahun lyn weh , next year dah 17 tahun, dah nak SPM sempat lagi kau nak main banjir yee ? hmm okay :'(


weh kenapa tk boleh post gambar tiba-tiba niy ? alaa baru jee nak letak makanan seoul garden , ngehehe :) ye ye i pegi korea hari tu , i makan kat kedai nama seoul garden . haha. k gedik :) ya allah makanan kat situ memang awesomeeee , dah la makanan dia banyak , seafood ada , makanan panas ada , kuih ada , buah ada , ais krim ada , cendol ada , ABC ada , air tu tk payah cakap laa memang berjenis-jenis air ada . part yang paling best jee , semua seafood kat situ kita kena bakar and rebus sendiri . aku bakar sikit jee , makan nye banyak . nasib baik my sisters rajin , tolong bakarkan kat adik dia yang comel lagi comel malah mencomelkan niy . okay enough lyn . soo bye . ASSALAMUALAIKUM :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!