//Forever Imperfect
kerana diriku begitu berharga

Tuesday, November 29, 2011 @ 12:32 PM | 0 Comment [s]

sila abaikan tajuk yang memuji diri sendiri tu . ho yeaahhh mood blogging dah datang . and tolong jangan pegi lagi . please-please :) ok what i'm talking about . hari tu aku pegi kat taman tasik titiwangsa sebab nak pegi main boat-boat ape benda ntah nama dia . aku tak tahu pun . tapi pegi-pegi jee dah hujan , i frust you tahu tak ? tapi i tak putus asa , i tunggu jugak sampai hujan berhenti and look ! aku boleh pegi naik boat cycling tu . aku tak tahu orang lain panggil ape , tapi aku panggil boat cycling . muahaha :) sesungguhnya diriku begitu teruja untuk naik boat cycling itu :DDD
okay lynn , jangan tunjukkan sangat keterujaan itu . 
muka control ayu , bajet cun , bajet comel . okay apa lagi ? cakap laa . cakap laa ! tengok kang dah emo niy . see my face ? yeah berpeluh gila , hang ingat tak penat kayuh benda niy , penat woi . lepastu boat aku punya gear dah gila . aku pusing kanan dia pegi kiri , aku pusing kiri dia pegi dapan . serious tak paham -.-


dan aku tak tahu kenapa blog aku semakin hari semakin annoying , nak post gambar dah tak boleh . haih , pang nak pang ? aku sepak jakgi baru laa menangis tak berlagu blog niy . hm btw , siapa nak naik boat cycling niy tak payah laa nak pakai heels nanti nak naik , tak payah nak jadi princess atas bot tu . i prefer kasut or sandal sahaja :) aku dah cakap niy , nanti jangan menyesal pulak . ok ?


sesungguhnya diri ini tidak sabar untuk pulang ke kelantan . dua minggu and beberapa hari lagi aku akan pulang ke kelantan , sesungguhnya diri ini tidak sabar untuk menemui ayahanda dan ibunda tercinta . ouh i miss you :') ok tak tahu nak cakap ape dah . so bye . assalamualaikum :)



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!