//Forever Imperfect
the making of eid-adha :)

Saturday, November 5, 2011 @ 10:11 AM | 1 Comment [s]

Kelasss kau maria *tetiba* . meniarapnyaa saya di sini adalah untuk menceritakan di sebalik pembikinan hari raya haji the movie . kahkahkah :DDD menaipnyaa saya di sini sambil di temani cerita lu pikir la sendiri the movie . eeuuww macam apa jaa cerita niy . tak best . TAK BEST -..- so , let's begin wuuu ~.~ semuanya pasal raya raya raya :)
biskut raya :)
langsir raya :)
sayur raya :)
baju raya :)
beg raya :)
asap raya :)
periuk raya :)
puding raya :)


raya kat sini memang sama meriah dengan raya puasa :) homaigadd tapi penat gila babeng laa . sebab aku and mak aku jee yang buat semua niy . nahh baru aku perasan yang aku ambil gambar sikit jee . aku bukannya hot nak ambil gambar banyak-banyak sampai 200 gambar and post kat facebook #ehterasake cehh ingat hot laa tu buat hashtag-hashtag macam tu :) okay got to go . bye-bye . assalamualaikum :) selamat hari raya aidil-adha :DDDD



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!