//Forever Imperfect

Monday, November 7, 2011 @ 9:39 AM | 0 Comment [s]

Menaipnya saya disini adalah untuk menceritakan serba sedikit tentang persiapan hari raya aidiladha saya . saya berasa sangat bangga dan berbesar hati untuk menceritakan pengalaman berhari raya saya . walaupun baju raya saya tidak seGAH anda dan persiapan raya tidak semeah anda tetapi saya tetap berasa sangat bangga untuk menceritakan pengalaman saya beraya . oleh itu mari laa kita sama-sama mendengarkan cerita daripada saya ini . oyomak gesek go !

*lagu dendang perantau*

Wa sebenarnya nak cakap sama lu . eh tolong laa jangan guna wa lu wa lu . ingat hot lettew guna wa lu wa lu . eh tolong laa tak hot langsung . eh tolong laa -.- eh tolong tolong saya kena ragut . okay kejak lagi wa tolong :P apa aku merepek niy weh , niy saja laa niy nak bagi entry Nampak panjang niy . haa baidewey saya rasa saya malas nak letak gambar dalam entry niy . sebab kan , sebab kan internet kat sini tersangat laa lajunyaaaaaa ~.~  internet kenapa laa kau suka buat hal . takpe-takpe next week kita nak pegi setiawangsa balik dah , kat sana internet lajuuuu . bye-bye internet kat Kelantan jumpa tahun depan yee . okay diam

Raya tahun ini family saya sangat lengkap . 6 orang semuanya . tidak seperti di tahun lepas , sangat tidak meriah kerana hanya 4 orang Berjaya dikumpulkan . raya tahun lepas merupakan raya air mata . saya berasa saya merupakan kim kardashian dalam keeping up with the kardashian  pada raya tahun lepas . atas tangga ? menangis . tepi jalan ? menangis . dalam LRT ? menangis . hmm kenapa aku cakap skema nak mati niy weh ? haha tolong laa . eh kau gelak ? tak lucu pun -.-

Pagi raya , saya bersama ibu bapa tercinta pergi ke airport . lapangan terbang sultan ismail petra kot nama dia , hmm entah laa . saya tahu saya nyanyuk -.- orang lain balik kampung , aku pulak pegi raya kat airport . ekceli kan kan kan saya pegi take my sister , baru sampai pagi raya . flght they 6.35 am . nahhh hambik kau english tunggang terbalik macam dia tu :) nak speaking tapi tak pandai kan dah memalukan diri sendiri tu . kay back to the topic lepas balik dari airport tu pegi tengok lembu yang nak dikorbankan :) lembu saya warna putih . cehh mengaku lembu aku pulak . lembu tu tersangat laa hyper active . tak sanggup rasanya nak cerita kan tentang hal ini . hihi sukanya buat cerita tergantung macam niy :DDD


and petang tu , sahabat-sahabat beta datang . girangnya hati beta . wakakaka :) aku ajak punya laa ramai tapi yang pegi 9 orang jee . tapi orang yang di tunggu tidak datang jua . hmm :'( dia text cakap tak boleh datang . hm musnah harapan ku :'( eeuuww kentut laa kau lynn . nahh next week SPM kan ? good luck to kakak-kakak and abang-abang yang nak ambil SPM . jangan nervous sangat , jangan gelojoh sangat , jangan banyak main sangat hm jangan apa lagi yee . and to my cousin dua orang yang nak ambil SPM tu . good luck yee . aja-aja fighting ! eh sejak bila aku minat k-pop niy ? hm 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!