//Forever Imperfect

Monday, November 21, 2011 @ 9:35 AM | 0 Comment [s]

sekarang niy saya memang malas yang teramat malas lagi memalaskan nak update blog . sebab apa ? sebab saya online malam-malam , tapi saya mudah mengantuk . okay tak faham . yeah me too -.- okay sekarang kepala saya suka sangat sakit-sakit niy . sebab apa ? sebab saya banyak main hujan sekarang niy , bukan saja-saja eh nak main hujan niy tapi aih malas laa nak cakap -.- ouh hari tu saya ada pegi makan kat seoul garden , makanan kat situ memang best kebaboom . nanti saya cakap in next post yaaa ? sebab sekarang niy kepala saya sakit tahu ? rasa macam ada lori tong gas jee dalam kepala niy . okay saya perlu rehat sangat . like seriously , PERLU SANGATTT . okay bye assalamualaikum :) ouh last-last . MALAYSIA MENANGGGGGGG :DDD i'm so proud to be malaysian . okay dah-dah assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!