//Forever Imperfect
31.12.2011

Saturday, December 31, 2011 @ 5:12 AM | 0 Comment [s]

bertidurnya saya disini sambil laptop kesayangan di atas perut berbantalkan bantal ditemani broadband yang nyawa-nyawa ikan . dan extra music dari kakak ku tercinta . amagaddddd , what i'm talking about -..- hehe . so , hari ni hari terakhir untuk tahun 2011 . selamat tahun baru semua . orang lain countdown new year , aku countdown spm T.T sad life . ok full stop . tak nak cerita pasal spm . apa-apa pun , aku redha je semua yang berlaku ni . "eh new year sambut kat mana" "sambut dengan siapa" "azam tahun baru apa" sambut dekat rumah je . tsk tsk :'( i sambut dekat rumah while my parents pegi sambut dengan kawan-kawan diorang . nak nangis boleh ? hewhewhew :D azam tahun baru apa eh ? hm . list azam tahun baru


1.nak belajar.belajar.belajar
2.nak kurus
3.nak tinggi
4.dah tak nak gaduh-gaduh lagi
5.nak jadi budak baik


and azam aku yang paling besar . aku nak pakai tudung dengan sepenuhnya . bukan dekat sekolah je . ok aku tahu mesti ramai yang akan cakap . hek eleh pakai tudung pun susah . hm , apa kata kau bagi nasihat daripada kutuk-kutuk macam tu . "dah banyak kali aku nasihat , tapi kau tak pakai jugak" masalahnya , 'nasihat' kau tu lebih kepada mengutuk . ada faham ? orang nak nasihat bukan macam tu . haha tak pasal-pasal emo aku malam ni . dush-dush *tumbuk muka* tak habis-habis dengan perangai panas baran dia tu . hewhewhew


so,tahun 2011 banyak kenangan manis,pahit,masam,masin . semua ada :) tak syok la kan asyik fikir pasal kenangan pahit tu . so , saya mengambil keputusan untuk melupakan pengalaman-pengalaman yang menitiskan air mata saya . amagaddddd ayat macam dalam novel . serious gewli i dewngarzz :) haha lol . hm kalau kenangan manis pulak . memang banyak . banyak sangat . kenangan paling manis bila aku masuk balik kelas menari de citra dancers tu yang setahun aku tinggal sebab pmr . bila dapat masuk tu , ya allah serius rasa excited gila . tapi aku masuk tak sampai setahun . sebab ada hal-hal yang tak dapat dielakkan . ecehhh . haha :P So I guess I'm ending 2011 single. Eh wait a second, every year I end up single. How awesome is that. I'm too smart to be handle . eh kenapa cakap pasal single-single ni . tak mati pun lah kalau single . single is awesome okay . dah-dah kau tu baru form 5 tak payah gedik-gedik nak couple . 


hm next year saya dapat kawan baru . kartini namanya :) dia comel . saya lagi comel . haha ok gedik nak mampus -.- and tahun depan saya duduk asrama dengan kawan-kawan lama saya . wohoo ceria *tetiba* bulan 1 masuk asrama . tapi tak tahu lagi nak masuk awal.tengah or akhir bulan . guys ? macam mana ni ? nak masuk bila ? tapi kalau aku , aku nak masuk akhir bulan . bukan apa , nak tunggu my sister balik dulu . nanti kesian dia duduk rumah sorang-sorang . alololo , kalau dia baca ni . mesti terharu gila . kan acik kan ? tak ? ok acik ok -.-


hm . nak cakap apa lagi yee ? barang-barang sekolah saya semua saya dah beli . beg sekolah warna pink ada bunga-bunga kuning,hijau bla bla bla . kasut sekolah berjenama barbie . hahahahahaha k shut up . bahagian tepi kasut aku ada dia tulis barbie . kiri kanan pulak tu . haha . so comel . gedik lagi . pencil box pun warna pink . pencil box dah macam beg make-up ayah aku cakap . haha :) buku-buku semua dah dibeli . gila semangat kan ? ye lah , aku kan nak jadi budak baik next year . berangan~ hm . so , gangs happy new year semuaaaaaaaa . jom akhiri 2011 dengan alhamdulilah dan mulakan 2012 dengan bismillahirahmanirahim :') bye-bye assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!