//Forever Imperfect
ahak !

Monday, December 5, 2011 @ 5:32 PM | 0 Comment [s]

title tak boleh lagi gedik ke ? haha ok menaipnya saya pada pagi yang buta ini . kehkeh . jam menunjukan pukul 8.41 am , ditemani cerita mickey mouse kat tv . mickey mouse tengah nyanyi happy birthday . entah siapa sambut birthday hari ni yee. samapai i dengar pun nak tergelek-gelek dah . buffalo and elephant pun nyanyi . haha boleh bayang tak ? buffalo nyanyi lagu hari jadi kat kita ? sumpah aku lari . haha :D ok bukan nak cakap pasal mickey mouse sebenarnya . sebenarnya i nak cakap ni . i dah lama tak shoping . wah ayat macam ada duit berjuta-juta kat dalam poket . haha . so, my mom nak datang sini . yay ! dia nak bawak saya pegi shoping . yay ! kalau pegi dengan dia , duit saya memang tak terusik . yay !


tadi saya google-google laa kan apa yang mahu dibeli . ecehhh . haha , lepastu saya buka la blog nurulcakapcakap tu . ye laa , dia kan . stylo nak mati . so ? ok faham tak apa yang saya cuba cakap ni . saya tengok blog dia sebab saya nak stylo macam diaaaa ! ahh gedik kau lyn -.- so , saya macam rajin sikit hari ni . saya buat la list barang-barang yang saya nak beli . mintak-mintak laa dapat betul nanti . ahak *gedik lagi* 


gambar ni saya ambil dekat google . tapi saya rasa gambar ni dari blog nurulcakapcakap . hm saya nak beli kasut macam ni . sebenarnya lama dah berkenan kasut macam ni tapi i punya fikiran cetek . i pikir , i punya kaki hitam , tak sesusai pakai kasut macam ni . ouh ceteknya pemikiran -.- btw , chanel you allsssss . jealous cakap ! haha
lepastu kan lepastu kan , i rasa i nak beli niy . hehe . alaa tak payah laa cakap i childish . nak touching laa macam ni . ok ok gedik :D 
lepastu rasa macam nak cincin . cincin ni gila awesomeeeee :DDD pengsan 3 jam . guess weh guess ? 
benda ni lama dah berkenan di hati . hari tu i ada suruh mak i beli kan . nahh memang dia beli pun dia beli yang macam ni 
ahaha .gelak 4 hari 4 malam . aku tanya dia kenapa beli yang macam ni ? dia cakap , baru laa nampak keperempuanan sikit . ahaha :DDD


sebenarnya , banyak lagi nak beli . bag , glasses , dress apa semua itu . tu semua perkara wajib kena beli laa kan kalau keluar shopping . so , i can't wait for my umi . cepatlaa datang . tak sabar nak shopping ni . eiii kenapa laa lambat sangat 13 dec ni . so bye . assalamualaikum :DDD


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!