//Forever Imperfect
assalamualaikum :)

Friday, December 16, 2011 @ 7:01 PM | 0 Comment [s]

hm lama gila tak update blog . eh ? padahal baru dua hari . dua hari lama laa tu . dah la duduk rumah tak buat apa-apa  nak update blog pun tak boleh ? haha -..- perasaan bersalah menyelubungi . ok apa aku merepek niy ? aish . weh weh aku tak tahu kenapa hari ni aku rasa hyperactive gila . haha :'D eh malam ni nak pegi tengok ombak rindu . serious tak sabar :D yee la yee la aku tahu laa aku sorang jee yang tak tengok lagi kan . dah tu tiket asyik penuh jee . hari ni baru boleh tengok . midnight ok . 11.45 baru start . LOL whutttt ? perlu ke cakap . haha . entah pape jee kan aku ni . boring eh ? blah blah blah . haha jangan laa . kita gurau jee awak . alaa awak ni . eh dah dah la . apa aku cakap ni -..-

hm . aku tak tahu laa kenapa sekarang ni aku moodyyyyy , senang nak marah orang . kalau kat twitter  aku memang tiap-tiap saat,minit, jam aku akan tweet time aku kena marah . yee la , kat situ jee aku boleh tweet marah-marah apa semua if dekat facebook aku buat macam tu . memang cari nahas laa jawabnyooo -..- sometimes , aku terpikir nak delete jee facebook tu sebab dah tak privacy facebook bagi aku :'( update status pasal lain tapi orang pikir benda lain . lepastu mula laa buat cerita macam-macam kalah kosmo -.- haih takdok kijo ?  kau buka aib orang kau tahu tak dosa besar ? ye la aku bukannya baik sangat pun kan nak cakap hal-hal agama ni kan . tapi........... urg nevermind :(
  
THIS "Oh shit.tak guna la kau tukar DP yang menutup aurat sedangkan kau perangai mcm hantu.buat malu la" well hello , aku bukan nak bagi nasihat ke apa ke kat kau tapi at least dia letak gambar menutup aurat bukannya gambar pakai seksi-seksi . eh sepatutnya kita sokong laa orang macam tu , niy tak ! habistu kalau letak gambar menutup aurat pun nak kena bash macam mana dia nak letak gambar menutup aurat . mesti dia akan letak gambar yang tak menutup aurat . get it ? and seriously bro ? awak tu lelaki . awak update status kutuk-kutuk kaum hawa ni sangat TAK COOL ok.eh i think dia ni tak pernah kena penendang , penampar dari kaum hawa lagi kot selain mak dia laa -.- sekali kau kena , menyesal seumur hidup weh . see ? aku mudah marah sekarang . dengan jerawatnya lagi . dengan SPM tahun depan . aku rasa macam urghhh kill me now , kill me now -..-

eh tak ada ke orang nak bawak aku pegi naik bukit then menjerit atas bukit tu sama-sama . anyone ? hm . kang kalau aku jerit kat sini , habis riuh satu setiawangsa ni haa . haha LOL whutttt ? sekolah lagi berapa minggu jee . ya allah permudahkanlah urusan aku menjadi pelajar SPM tahun depan :'( serious rasa tak sanggup lagi nak SPM tahun depan . tak sanggupppppppp :'( tak sanggup nak pegi kelas tambahan , tak sanggup dengan homework yang banyak , tak sanggup kena balik lewat . eh , ni bukan tak sanggup ni . ni namanyaa pemalas . haha :D semua orang ada sifat pemalas tu . kannnnnn ?haha ok . i don't know what to say . eh ? ok lah baibai . assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!