//Forever Imperfect
daddy's little daughter

Friday, December 9, 2011 @ 11:36 AM | 0 Comment [s]

I'm may not be a perfect daughter. But, I promise, I'll be your little princess forever
Tadi time tengah online . and aku buka la facebook . cehh bukan main kutuk-kutuk facebook tapi bukak jugak . haha . suka hati i laa nyahh . and aku nampak ayah aku online . ya allah , rindunya dekat dia :'( dah sebulan lebih kot tak jumpa . last aku jumpa dia , dua hari sebelum cuti sekolah . dia hantar aku kat airport . hm imissyou . okay sambung balik . then aku IM laa dengan dia kan . aku screenshoot . jap eh 
seeee ? baik kan aku . IM dengan ayah bukan dengan boyfriend . wohooo :) ni la aku punya superman , batman , spiderman , cicakman pun bolehhh :) and ramai orang cakap , aku nampak lebih rapat dengan ayah aku . memang aku rapat gilaaaa dengan dia . and aku tak malu nak mengaku yang aku anak abah . hewhew LOL rempit much :) okay ini tak bermakna yang aku tak sayang mak aku kan ? kesayangan anak kepada mak tiada tandingan woah . eh ayat tunggang langgang habis -.- ohoo kalau awak-awak semua bukan orang kelantan , confirm tak paham apa yang aku tengah borak dengan dia . well , nasib laa . haha :D

ouh lagi satu kan , ayah aku ni dia save number aku kat dalam handphone dia pelik sikit . i mean nama aku . kalau orang lain save as salha ke shazlin ke . tapi dia save 'Princess' seee ? betapa sayangnya dia dekat anak bongsu dia ni . mak i pun save macam tu . haha LOL *padahal aku yang suruh save macam tu* yee laa aku kan gedik , nak princess-princee bagai . tak sedar diri muka macam pecah rumah . haha LOL . sikit-sikit LOL , sikit-sikit LOL . nyampah ahh ai camniew . euw rempit much -.- next week abah and umi i nak datang . ya allah tak sabarnya nak jumpa diorang . tak sabarnya nak habiskan duit ayah i . eh ? sialan punya anak . haha

hmm . haritu aku ada pegi AEON AU2 SETIAWANGSA tu . alaa depan rumah jee kan . kat mana lagi kalau nak melepak . kat situ laa . and aku rasa shopping complex tu laa lain dari yang lain . macam wonderland pun ada aku tengok . hek eleh wonderland laa sangat . so , aku pegi sana dengan kakak-kakak aku , ye ahh aku budak baik . keluar dengan kakak bukan kawan . jadi kau nak cakap orang yang keluar dengan kawan ni jahat laa ? eh tak tak . ok enoungh ok . lepastu kakak aku beli kan aku something . wohoo , i dapat hadiah . please be jelly . cehh berlagak . so , ini hadiah nya ya anak-anak :)

tadaaaa . pretty much ? eh apa aku cakap ni . haa ni fungsi nye tempat sangkut macam gelang , jam , rantai . cincin pun boleh tapi awkward laa . haha :) aku cakap ni macam orang lain tak pernah jumpa pulak kan benda ni . and benda ni ada nama tau . aku bagi nam kim k . mwehehe stand for kim kardashian :) LOL i love kardashian's and jenner's so much . expecially KENDALL JENNER . i adore her . and i want to be like her . can i ? haha berlagak tak habis-habis . so , this is for now . bye bye , ASSALAMUALAIKUM :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!