//Forever Imperfect
Friends till die ?

Tuesday, December 13, 2011 @ 10:37 AM | 0 Comment [s]

Friends ? kawan ? of course laa semua orang ada kawan kan . me too . and aku memang tak boleh bayangkan kalau dalam hidup dia tu , dia tak ada kawan . i mean kalau dekat sekolah , nak pegi canteen mesti nak pegi dengan kawan . nak-nak yang senior nanti boleh buli budak junior :P lepastu kalau dalam kelas mesti la nak borak-borak kan . kalau perempuan mestilah nak gosip-gosip kan . seriously , kawan memang penting :) sesetengah perempuan dia bestfriend diorang lelaki . tapi kalau aku , aku memang susah nak ada bestfriend lelaki . aku memang susah nak cakap dengan lelaki . hek elehh bajet ahh kau . eh tak , maksud aku . i'm shy shy cat laa you . haha :D dengan budak kelas aku , memang boleh kira berapa kali aku cakap dengan diorang . dengan cousin aku , saudara maraaa aku pun aku jarang-jarang jee cakap . tu kalau dengan lelaki laa . kalau dengan perempuan , nahhh hambik kau . 24 jam tak berhenti-henti cakap :P eh dah lari tajuk eh ?

well aku ada banyak gilaaa kot kawan . kawan dekat sekolah rendah , sekolah menengah , dekat tadika lagi . kawan dekat tuisyen , tuisyen bistari , tuisyen dinamis , tuisyen kami . kawan dekat kelas piano , kelas guitar , kelas keyboard yamaha music school and technic music . kawan dekat kampung , kawasan rumah tu haa . kawan dekat karoeke . mwehehe :) kawan kat facebook and twitter . see ? banyak kan ? ni orang yang pemalu ni , kalau orang yang tak pemalu confirm lagi ramai dia punya kawan kan . eh rasa macam awkward laa kalau tak letak gambar . haha gedik k . nak letak gambar boleh ? haha gelabah laa aku ni 
yang ni best best best best best best best best friend aku :) diorang baik sangatttttt T.T ok sebenarnya lagi sorang tak cukup . yang sorang lagi tu , memang susah sikit nak ambil gambar :) you know what , diorang cool gila . see ? boleh jee ambil gambar macam tu . even budak lelaki ada kat depan . and diorang kalau depan budak lelaki tak pernah nak bajet-bajet ayu ke cun ke . ya allah macam mana laa nanti kalau aku boleh masuk U or kerja ke . aku boleh jumpa lagi ke tak orang yang cool dan awesome macam ni :'( me love you gangs UMMI AJLAA . NIK QURRATUAINI . SITI AISHAH HANANI . WAN RASYIDAH :D

Asiah althafunnisa . dia ni , aku baru jee baik dengan dia tahun ni . tahun-tahun lepas aku tak baik sangat dengan dia sebab kitorang tak pernah kelas sama . tahun ni , dia masuk kelas aku . and dia sangat cool okay . eh siah , muka kau dalam gambar ni hodoh . haha joke joke . kawan-kawan aku semua lawa-lawa :) asiah aku tahu kau baca ni . kau mesti bangga gila kan . haha . aku suka kawan dengan kau ok . aku cakap kat sini jee eh . aku malu nak cakap depan-depan :) haha me love you :)
tadaaa . see ? ramai kan . ni pun tak sampai suku lagi kawan aku . ni kawan dalam kelas sajee ok . tak campur lagi kawan-kawan yang lain . hm semua pakai tudung kan ? sekolah aku wajib pakai tudung even sekolah aku bukan sekolah arab . dekat kelantan semua sekolah wajib pakai tudung even sekolah cina tapi orang cina tak pakai laa . orang melayu jee yang pakai . gambar ni masa BBQ . BBQ yang kitorang buat ni dekat kawasan sekolah jee pun . sebab tu laa semua pakaian macam sopan sikit . mwehehe . tak kan ahh nak pegi sekolah pakai jeans kan . oh mannn -.-

ouh yang ni jee kot gambar , kalau aku nak letak semua gambar-gambar kawan aku kat sini . sebulan belum tentu siap entry . huk aloh nipu slaluh . haha :) eh parents aku dah sampai . wohoooo ! aku rindu gilaaaa weh dekat diorang . even sebulan lebih jee tak jumpa kan ? ahaha kecoh ahh kau lyn . and malam ni saya tidur dengan ayah saya . sila gelakkan saya . mwehehe :) saya anak bongsu yang gedik sebab tidur pun kena tidur dengan ayah . haha of course . i love you ahh abah . abah aku cool gila weh . kalau aku cakap aku nak keluar dengan kawan-kawan aku yang laki . dia ok jee . tapi kena ada laa jugak orang perempuan . and kena ambil dari rumah tak pun dia yang pegi hantar . hari tu aku keluar pukul 4 macam tu and balik pukul 12 malam ok . and dia cool jee , siap ajak aku makan lagi . pernah jugak time aku keluar aku terserempak dengan dia . tapi dia wat cool dia laa . haha :) aww me love you abah ! ok bai . ASSALAMUALAIKUM :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!