//Forever Imperfect
gemuk :(

Monday, December 26, 2011 @ 12:40 AM | 0 Comment [s]

eee tengok tu , gemuknyaaaaa -..- eh bila nak kurus ni . dari dalam perut sampai la 16 tahun aku hidup memang tak pernah rasa kenikmatan jadi orang kurus.haha lol :) and and aku dah start diet . wohoo . put your hands up . tetiba. ok tak ada kena mengena pun sebenarnya -.- aku dah start tak makan malam . mwehehe . seriously , aku nak sangat kurus :) and nasib baik ayah aku beli treadmill yang takasima tu , alaa yang iklan dia amy mastura lari-lari pakal helmet tu . haha :) tapi , aku tak la sampai nak pakai helmet . nanti kepala aku dulu yang kurus . lol :) selagi tak 100 kalori , aku memang tak kan turun treadmill tu :P tiap-tiap hari kena tengok the biggest loser ni , mwehehe . nak bagi semangat ! kalau semangat nak datang sendiri memang kirim salam laa -..- orang yang turun 10 kilo tu , berapa lama eh diorang diet ? hm , aku nak turunkan 11 kilo boleh ? hahahaha XD at least aku try kan . ngehehe . and for sure laa benda ni mengambil masa yang lama :D kan ? tak pe , asal kan kurus :) 


and and and aku jugak nak tinggi . hehe :) guys baca ni ni cara-cara nak tinggi :) part yang paling aku suka tu yang minum milo tu . haha :) tapi cara-cara nak tinggi dah macam cara-cara nak gemukkan badan dah . bayangkan kalau tinggi pastu kurus . omgeeee boleh jadi kendall jenner aku . hahaha :) kalau tinggi time ambil gambar ramai-ramai . tu yang best tu . haha for sure la kita akan nampak tinggi sekali macam model . k abaikan yang macam model tu . hahaa :D actually ayah aku marah aku tak makan . dia cakap nanti saakit la apa la . tapi nak buat macam mana aku nak kurus sangat . hehe :D 


ok got to go now . bye bye :) assalamualaikum 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!