//Forever Imperfect

Thursday, December 22, 2011 @ 12:28 PM | 0 Comment [s]

hari ni result pmr keluar kan ? yang dapat straight A's tu apa lagi , cepat laa mintak iphone , ipad , galaxy tab apa semua tu . yang result yang 'ok' tu , it's okay . spm ada lagi . tapi seriously , jangan main-main masa form 4 nanti . tk payah nak honeymoon sangat laa form 4 nanti . nanti dah form 4 you olls akan rasa betapa senangnya pmr :') menyesal pun dah tak guna masa tu yee adik-adik . hm aku dah spm tahun depan and fyyyyyyyi aku duduk asrama tahun depan and for sure bukan parents aku yang paksa okay . aku sendiri yang mintak . aku pun tak tahu macam mana aku tiba-tiba rasa macam nak duduk asrama .__. and fyyyyyi again , aku TAK SABAR nak duduk asrama . aku pun tak tahu kenapa :( tapi pelik sangat ke aku nak duduk asrama ni ? tak kan ? asrama sekolah aku cool okay , boleh bawak handphone and laptop . kau ada ? haha lol whutttt ? okay tak perlu kot cakap 'lol whuttt' tu -.- ok dah la cakap pasal asrama :)


hellooo , esok aku nak pegi beli barang sekolah and you know what ? tahun ni dah last aku beli barang sekolah . ngehehe . please be jelly to me :DDD haha lol . ok gedik sebenarnya . hm , kasut bata/converse , baju canggih saiz 15 1/2 *aku tahu aku gemuk* , pencil box , beg sekolah , apa semuaa tu . tahun ni dah last kita jumpa :'( tahun depan maybe dah tak jumpa . i'm gonna miss you . haha . eh , nak tahu satu rahsia tak ? semua barang-barang sekolah aku tak beli lagi . haha gila pemalas kan ? mood nak beli barang sekolah tu tak datang lagi . haha sekolah lagi berapa hari jee nak buka . my batman(ayah) cakap nak pegi lusa . ouh nasib baik kakak aku ada nanti dia boleh tolong balutkan buku-buku aku tu . ini laa untungnyaa ada kakak yang rajin :P sila jealous okay . orang lain yang ada kakak pemalas tu....................alahai kesian .__. terpaksa buat sendiri . berdikari laa kan ?


nak tahu tak tadi saya tengok cerita biar mimpi sampai ke bintang . ok kawan elfira loy dalam cerita tu sumpah kelakar . haha . aku gelak gila-gila masa dia cakap ' iphone fourrrrrrrrrrr' dengan suara dia lagi . haha :) cerita tu kalau tak ada kawan dia tu mesti tak best . cerita tu lawak sebab kawan dia je kot . and bila aku tengok randy pangalila tu . hm . bagi aku tak ada la handsome mana pun . bagi aku laa . tapi body dia serious hot/awesome/gorgeous . haha apa lagi ? i malu you time dia tak pakai baju dalam movie tu , i malu nak tengok . i malu sebab i tengah tengok cerita tu dengan ayah and kakak i . awkward .__. eh apa ni cakap pasal ni dalam blog , buat malu jee . haha budak umur 16 pun tahu malu nak tulis benda-benda macam ni , dia tu yang dah masuk universiti tu masih tak malu-malu cakap hal-hal wanita . awak tu lelaki . jaga perilaku sikit . haish boleh terima pulak girlfriend awak ada boyfriend macam tu , kalau saya dah lama saya mintak clash :p


hm . sekarang aku punya entry susah nak ada gambar sebab 'kelajuan' internet menghalang aku berbuat demikian . eh bunyi macam indon jee . haha lol . broadband aku dah patah weh . hahahaha boleh pulak gelak kan . broadband tu limited edition kot T.T nasib baik my batman beli kan yang baru . kalau tak , tak online laa aku . tak ada laa twitter , facebook ni . urghh boleh mati keboringan kot kalau tak ada internet . haha . ouh btw , ayah saya mampu beli broadband je tak mampu beli unifi T.T kami bukan orang senang :) ayat attetion seeker eh macam ni ? haha whatthaaa ? tak penting pun kan ? yang penting boleh bukak twitter kesayangan saya ? what ? facebook dah jatuh carta ? haha padan muka . now , twitter menguasai . eh tapi jangan risau , saya tetap sayangkan facebook saya . forever and ever *tangan di dada mata ke atas* 


hm . 29 dec ni aku kena pegi ambil buku form 5 . ya allah , kau permudahkanlah urusan aku :') spm la satu-satunya harapan nak masuk universiti , nak dapat kerja , nak dapat gaji apa semua . memang aku dah tak boleh main-main dah next year , dah tak boleh kenang-kenang hal dulu lagi . past is past laa kan . hm nanti dah duduk asrama aku harap aku tak main-main dengan budak-budak dorm aku . serious aku nak belajar wey nak belajar ! hm , ni laa dah nak spm baru nak sedar masa darjah satu , form 1 dulu tak sedar-sedar .___. ok dah ok dah . at least aku sedar jugak kan ? at least aku ada semangat nak belajar kan ? yeah . harap-harap semangat belajar tu bukan hangat-hangat tahi ayam macam sebelum ni . amin :')


so bye bye . assalamualaikum


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!