//Forever Imperfect
jiwang boleh ?

Saturday, December 10, 2011 @ 12:09 PM | 0 Comment [s]

can i cry now ? can i ? ya allah , hancur luluh hatiku *lalala* . hm macam mana nak cakap eh ? aku tak pandai nak tulis ayat jiwang-jiwang . before this , aku tak pandai pun jiwang-jiwang and aku tak tahu apa itu jiwang and aku TAK NAK tahu apa itu jiwang . tapi manusia kan makin lama miakin dewasa . so ? did you get it now ? !!! eh ampun ampun . aku rasa budak yang berumur 16 tahun ni macam tak layak jee nak cakap pasal cinta-cinta ni . ewah . memang tak layak pun . SPM pun tak lepas lagi , ada hati awak nak cakap pasal cinta-cinta yee. cakap pasal mi cintan sudah . nanti , ada la pulak orang yang kutuk-kutuk budak yang tak lepas spm ni selalunye buat benda tak matang . eh ? macam dia tu tu . ye ye dia tu . selalunya orang yang suka like-like kat facebook ni budak yang belum habis spm jee kan awak ? dia yang cakap , bukan saya . ya ya dia . dia tu tu. apa aku nak cakap sebenarnya ni ? hm


hm . sampai sekarang saya masih tak faham dengan budak perempuan yang playgirl ni . dah nama pun budak perempuan , mesti laa playgirl kan tak kan laa playboy pulak . yee gue enggank ngerti deh sama mereka . macam mana eh playgirl ni text dengan boyfriend-boyfriend dia ? tak pernah ke tersalah hantar mesej , even sekali ? okay maybe dia akan cakap 'pandai-pandai ahh cover line' eh awak ustazah saya ada cakap , kalau kita gatal-gatal nanti perangai suami kita pun macam tu jugak awak nanti . awak nak ke bermadu ? ok saya boleh terima kalau si suami nak kahwin banyak . saya boleh terima tapi yang pasti , suami tu bukan lah suami saya . ahak ! saya mengaku yang saya tak sanggup bermadu . eh ? ayat matured gila kot . aku baru 16 tahun laa . haha gelakkan aku cepat . haha :)
hm . awak , awak ingat tak dulu kita gelak sama-sama ? awak ingat tak ? saya tahu , awak mesti ingat kan ? hm saya pun ingat . awak ingat tak dulu kita malu-malu kalau terserempak , mata nak sangat jeling-jeling . tapi nak buat macam mana kemaluan tu besar sangat . eh ? maksud saya , perasaan malu tu besar sangat . lepastu awak ingat tak keychain tu ? ye laa keychain yang ada nama tu . yang RM 5.00 satu tu . yang jual kat pasar malam tu . haha :) ingat kan ? lepastu , awak ingat tak jam warna choclate tu ? yang mak saya pilih tu . awak ingat tak kita buat study group ramai-ramai . kononyee la . tapi last-last buku ke mana , study group ke mana . awak ingat choclate yang awak bagi tu ? dua minggu jugak nak habiskan . hm :) awak ingat teddy bear kecil warna pink tu ? tali dia dah putus :'( lipas yang buat . forever benci lipas .


hm . lepastu awak ingat tak awak suka sangat bagi password facebook awak dekat orang . awak ingat password facebook tu macam bb pin . last-last saya tukar password awak . awak and saya jee tahu . hm lepastu awak ingat tak awak suruh saya baca novel padahal awak dah tahu yang saya tak minat membaca ni . hee , tapi awak paksa jugak saya baca novel tu . tapi saya tak cakap saya tak nak baca jugak . saya suruh awak ceritakan tapi awak tak nak . malu letteww . kan kan ? haha . last-last saya jugak kena cari sinopsis cerita tu kat internet . sekarang saya tahu kenapa awak suruh saya baca novel tu . hm thanks awak :') tapi sebenarnya saya tak faham pun sinopsis novel tu . ahaha . saya buat-buat faham jee . sebab saya takut awak merajuk nanti . eleh  , macam laa saya nak pujuk -..-
 true love story never have endings ? hm betul . betul sangat-sangat . buktinya tengok mak ayah kita . nak-nak mak ayah awak , sampai dah ada 17 orang cucu . memang never have endings :) awak selalu mengadu yang awak 'serabut peruk' haha dengan anak-anak saudara awak kan ? haha nasib baik saya tak ada anak saudara lagi . woohooo :O hm true love stories never have endings . ingat tu awak ! kalau awak tak ingat saya lempang laju-laju . lempang laju-laju macam mana eh ? pang pang pang pang pang . macam ni eh ? 


fuyooo , aku pun tak percaya tu aku yang tulis semua kat aku . macam ni eh jiwang ? haha . well aku rasa macam ni lah kot . maafkan beta kalau beta silap . biasalaa manusia banyak kesilapannya . yee dok ? ape dok dok . dah macam anjing dah aku tengok . haha . eh esok saya nak pegi zoo . hee , aku budak baik . tak pegi shisha-shisha pegi zoo jee . cehh kononnya kau nak cakap budak shisha ni jahat laa ? eh tak-tak , bukan itu maksud saya . tak semua budak shisha jahat ok ? so . bye bye . assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!