//Forever Imperfect
kelantan :)

Tuesday, December 20, 2011 @ 10:23 AM | 0 Comment [s]

at last , sampai jugak aku dekat kelantan . alaa baru tinggal setiawangsa 28 jam , tapi dah rindu gilaa dah :'( sabar yee sabar yee , tahun depan saya datang lagi . tapi lepas SPM laa . saya budak SPM tahun depan . YAY -..- sometimes aku rasa macam tak sanggup nak SPM tahun depan . serious tak sedia langsung . tapi sometimes rasa macam tak sabar pulak nak jadi senior . you know what , jadi senior ni best . boleh buli budak junior . nak-nak yang form 1 tu , haha lagi laa kan :P eh eh aku bukan senior yang macam tu :) hm , tahun depan saya kena duduk asrama . bukan kena . saya yang nak :) see ? i know i am a good daughter haha whatever -.- bukan apa , aku takut kalau duduk kat rumah nanti aku tk study . haha :) yee la kan , banyak dugaan ni duduk kat rumah . nak online la , twitter la , facebook laa , blog laa , tumblr laa , formspring laa , youtube-ing laa . tak termasuk tv lagi tu . see ? banyak benda yang melalaikan . eceh . at least kalau duduk asrama , benda ni semua tk ada :P 


okay , dah malas cakap pasal SPM dengan asrama . serious rasa macam...............urghhh -.- hm dah la barang sekolah tak shopping lagi . tahun ni dah last aku beli barang sekolah :'( hehe and nak tahu tak , aku dah tengok dah kat paper nak masuk universiti apa tahun depan haha gila semangat . belajar malas . buat masa sekarang ni aku nak uniKL . and course multimedia :) serious nak sangat-sangat uniKL tu sebab dekat dengan setiawangsa . aku kalau boleh , aku nak universiti dekat KL jee . haha demand . bukan apa , senang aku nak ulang alik nanti . tk payah duduk asrama  . duduk rumah kat setiawangsa dah laa . haha :DDD *eh tadi cakap dah taknak cakap pasal ni.haha gelabah* okay next !


hm so , saya dah sampai kelantan . saya rindu dekat barang-barang saya , katil saya apa semua ni . ohmygoddddd :') hari ni saya tweet-tweet atas katil saya jee . saya nak melepaskan rindu dengan dia *elehh gedik* haha . hm , saya nak letak gambar sebenarnya tapi kan , saya rasa malas nak ambil USB dengan camera . saya malas nak sambungkan kat laptop . so , saya macam ...... lupa kan jee la niat saya tu . haha lol :P lagi pun gambar semua buruk-buruk ahh . ni yang malas nak ambil gambar ni -..- so , tak tahu nak cakap apa :) entry yang pendek . bye assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!