//Forever Imperfect
saya sakit.sakit apa ? sakit hati

Saturday, December 3, 2011 @ 10:50 AM | 0 Comment [s]

this is short post. menaipnya saya di sini adalah untuk meluahkan ketidakpuashatisan saya kepada orang-orang yang boleh dikatakan agak annoying . ok first , orang dekat twitter . asal aku tweet something jee mesti dia akan reply and mention me . ok kalau mention benda elok,okay la kan . aku tak marah laa kan . kalau nak tegur pun , tegur elok-elok la sikit cik akak oi . akak ke adik eh ? entah la , aku pun tak tahu . nama lagi twitter kan , kita akan tulis jee apa yang kita rasa nak tulis kan . even kita tengah marah , sedih nak nak time gembira lagi laa kita nak tulis kan . hari tu aku punya tweet tengah marah , and dia mention aku . ya allah ayat dia serious annoying gila . cik akak please be matured , ini twitter laa . tak perlu laa nak mention annoying sampai macam tu sekali . kalau cik akak nak mention annoying macam tu baik cik akak unfollow saya . saya tak perlu follower macam cik akak . follower saya semua cool-cool . even diorang rasa menyampah diorang tak pernah nak mention and cakap annoying macam akak niy . i think , you should go back to facebook . orang twitter tak annoying macam tu . take a note . sekali lagi saya tengok cik akak mention benda-benda annoying , memang BLOCK la jawapannye . ok so bye . assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!