//Forever Imperfect
assalamualaikum

Thursday, January 26, 2012 @ 12:53 AM | 0 Comment [s]

lagi dua hari nak buka sekolah ?!!! what?!!!! kenapa kejap sangat cuti cikgu.seminggu memang tak cukup nak qada' tidur :P eh apa ni pembuka bicara dah marah-marah.ewahh :) gediknyaa -.- siapa rindu saya ? angkat tangan cepat. *bunyi cengkerik* okay tak ada ? anyone ? hm sadisnyaa. homework saya dah siap! yayyy! saya tahu saya rajin tolong jangan cakap terima kasih . eleh gedik.menyampah :) semalam saya belajar math dengan ayah saya :) the best teacher forever ever and everververver :) soalan math tu banyak gilaaa . and guess what ? semua soalan aku boleh buat . wohooo i'm proud to be myself :P riak takbur betul . hm :/


hm nak tahu tak ? internet kat rumah aku sekarang ni tersangatlah lembabnya . hm broadband maxis lembab gila.aku lagi suka pakai broadband celcom yang limited edition tu.laju woi :O tapi broadband tu dah patah . hm tu lah kuat sangat online . padan muka kau! tapi aku dah suruh ayah aku letak wi-fi , tapi lepas SPM lah aku rasa baru boleh T.T tak apa lah asal kan boleh online kan ? okay lambatnya nak habis SPM , sumpah aku rasa macam tak sabar gila nak habis spm. dah penat lah pakai baju sekolah . dah 12 tahun aku pakai baju sekolah tahu tak ? hek eleh , bajet macam orang lain tak pernah sekolah.haha :P 


siapa pernah tengok flashmob ? oh em gee best kan flashmob ? aku tengok youtube yang flashmob kat KLIA tu rasa macam wahhhh . nak buat flashmob jugak!!! and yang kat KL sentral tu lagi lah,dia buat freeze flashmob . oh em gee , yang tu lawak . semua orang macam eh apa ni ? apa ni ? kenapa keras ni ? patung ke ni ? kena keras jugak ke ni ? haha . best ahh flashmob ni . flashmob yang justin bieber tu , semua pakai baju warna purple . semua budak-budak . seriously aku rasa macam nak buat flashmob tu . hahaha mesti best gila , lepastu orang pun ikut ramai-ramai. wohooo >.< macam wonderland . haha k dah cukup-cukup :)





Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!