//Forever Imperfect
Got to go :'D

Friday, January 13, 2012 @ 4:54 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh :) anda-anda semua , saya harus pergi . pergi ke suatu tempat yang tidaklah jauh mana . tapi saya pergi sangat lama . selama setahun lamanyaaa . oh em gee !!! pengsan 40 hari 58 malam :D hehe . cer teka cer teka i nak pegi mana ? i nak masuk asrama laa . saya akan jadi budak hostel . apa tak percaya ? sila percaya sekarang . mwehehe :D ok dah mula dah merepek . ada ada ajaa aku ini :) serious tak sabar nak masuk asrama . entah laa aku pun tak tahu kenapa . kadang-kadang aku rasa macam tak sabar tapi kadang-kadang aku rasa macam malas gilaaa nak pegi . hmm :/ senteng kamuu 


ok barang aku yang nak bawa tu banyak gilaaaa . dengan baldi lagi , bantal lagi . aiyoyo :/ macam dah tak nak balik pulak . eh memang ahh , aku nak duduk kat situ sampai bulan 12 okay . kena la bawak barang banyak-banyak . terutama baju tu , tak kan lah nak pakai baju yang sama jee kan . buat malu jee . haha :P 
see ? banyak kan ? hahaha . oh goddd , aku memang macam ni kalau nak pegi mana-mana aiyoyo .  aku peminat setia pink . tengok lah tu , semua benda warna pink . haha :) 


ok tak boleh update panjang-panjang , nak pegi sambung kemas barang . bye-bye . jangan rindu saya tau . muah muah :D assalamualaikum :'D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!