//Forever Imperfect
hai hostel

Saturday, January 28, 2012 @ 4:54 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum kepada follower-follower aku yang comel-comel and kacak-kacak ni . ouh tolong jangan kembang . hewhewhew


esok saya dah kena pegi hostel balik dah . hm :( and my sister dah nak pegi kL dah . dua bulan kitorang duduk sama-sama since aku cuti hari tu . banyak benda kitorang buat . hm entah bila lah aku boleh jumpa dia pulak . lepas SPM lah nampaknya baru boleh jumpa :'( lamanyaaaa . ouh lupa , raya pun ada lagi . jumpa time raya lah . hai kakak gedik , selamat kembali ke KL :P untung lah awak boleh balik dengan pakwe , saya kat sini tahan jealous je lah . haha :P saya pun nak macam tu . nak balik dengan pakwe jugak,nak jalan-jalan dengan pakwe jugak,nak karoeke dengan pakwe jugak.nakkkkkkk *gedik* -.-


and esok saya dah balik hostel . hai b-one . rindu saya tak ? seminggu kan kita tak jumpa . mesti rindu kan kan kan ? alah mengaku je lah . hahaha merepek. ouh dah kembali dah kehidupan berdikari nanti . basuh baju guna tangan.brush brush *basuh baju* , iron baju kena tunggu giliran. nak makan kena tunggu time makan.makan kat sana 5 kali sehari.so,bab-bab makan aku tak payah risau.memang cukup.yummehh.kena study ramai-ramai tengah-tengah malam.tapi best tahuuuu study ramai-ramai ni . study 20 % . gosip 80% :P hahaha biasa lah , kaum hawa memang macam ni . suka sangat jaga tepi kain orang *cakap kat diri sendiri*


ouh yaa tadi saya pegi apa tempat itu nama haa , tempat dia nama rantau panjang . alah orang-orang kelantan mesti tahu tempat ni . hm , baju-baju kat situ ok lah . ada yang lawa , ada yang tak :) pergi tempat macam tu memang menguji kesabaran betul . ya Allah , dengan panasnyaaa . dengan orang ramainya.habis berpeluh aku. nafsu nak shopping pun dah turun . eleh kononnya turun tapi beli jugak baju . hahaha . biasalah . mana boleh tahan kalau tengok benda yang dah berkenan.kan kan kan kan ? nasib baik lah ayah aku sanggup bayar kan semu tu . hewhewhew :) sabar je lah kan jadi dia . hm nasib la siapa dapat isteri macam aku nanti . botak kepala nanti . hewhewhew :)


ok . got to go . nak pegi karoeke . bai bai all :) dua minggu saya tak boleh online T.T nanti saya balik hostel , saya janji saya update blog,twitter,facebook and tumblr saya . iloveyouall ceh kau ingat kau artis nak love you love you bagai ni . hahaha k k :) bye bye and assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh :)





Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!