//Forever Imperfect
smkkl :)

Thursday, January 5, 2012 @ 10:38 AM | 0 Comment [s]

hai guyssss *lambai tangan macam supermodel* so , macam mana sekolah ? best ke idok ? hehe , tahun 2012 aku tersangat lah manis tahu . padahal tak sampai seminggu lagi tapi dah banyak dah benda happy terjadi kat aku . aww nak nangis boleh ? ok gedik . ok 5 cemerlang . wait haa , i'm come-come to you ahh nanti . beloken engelish maa . alahai . ok aku baru perasan yang beg sekolah aku , pencil box aku , beg kain sembahyang aku semua warna pink *tutup muka* aku dah form 5 kot . buat malu ajoo . haha :P ouh hari kedua aku dah kena dengan cikgu sebab tudung aku sikat . and my mom was like WHATTTT . hehe , tudung aku labuh gila kot . and terpaksa beli tudung baru . see , baru tiga hari sekolah dah beli tudung baru . saja jee tau nak menyusahkan orang . tak baik tau menyusahkan orang macam ni . ouh hari ketiga ada solat hajat kat sekolah :) 


ok tahun ni dah nak spm . jujur saya cakap , saya dah mula berdebar ni . biar pun spm lagi beberapa bulan . eh siapa yang tak berdebar weh . spm ni penentu hidup . kalau dapat result ok saya nak mintak uniKL boleh ? mwehehe . tak nak ahh jauh-jauh . nak dekat dengan kakak-kakak saya . nanti kalau saya rindu diorang acano ? cukup lah saya jadi anak tunggal selama 5 tahun kat kelantan . tak sanggup dah duduk sorang-sorang kat rumah . boring tahuuuu ? tak tahu . ok . eh apa aku cakap ni . k lupakan :P and and kalau boleh saya nak ambil multimedia . saya dah cakap kat saya punya ayah saya nak ambil multimedia . and dia bagi . woohoo :DDD eh tapi bergantung pada result la nanti macam mana kan :)


ok . Mohammad Amirul Fitri saya rindu awakkk . awak dengar tak ni ? saya rindu awak tahuu. eh ni bukan boyfriend aku , dia kawan aku je . kami dah jarang bertegur sapa . ecehh dulu pun jarang jugak . tapi saya rindu nak study dengan dia haha lol :P now , kami jarang bercakap . jarang SANGAT . dia dah sombong . haha tak lah . dia ok je . alaa dah nak spm kan , biasa la tu . tengah cuak lah tu . ok tolong jangan fikir bukan-bukan , saya rindu dia sebagai kawan je . TAK lebih dari tu . paham ? hehe . ok kenapa aku rasa aku makin hari makin gedik haa ? why haa ? ok dah tutup cerita pasal ni . kalau dia baca ni , malu aku . haha lol :P ok dia tak baca punya :)


eh semalam kan , principal panggil aku . aku bukan buat masalah laa . dia panggil aku suruh aku masuk kelas 5 cemerlang tu balik . ahhh i miss you gaiss *flying kiss* and siapa yang meniru dalam final exam tu , alaa yang ada jawapan tuh . siap sedia yaa . principal sedang mencari anda . hek eleh , dapat result tinggi time final exam kalau meniru buat apa . and aku nak takutkan korang lagi , hehe. principal tu dah ada nama-nama budak tu . budak yang meniru tu . so padan muka . buat penat aku je aku menangis pasal turun kelas ni . see now ? Allah maha adil laa . dia dengar doa-doa orang teraniaya . alhamdulilah . nama aku ada dalam kelas 5 cemerlang balik :D wohoo big thanks to principal :'D haha . ok dah tak tau nak cakap apa dah . bai bai . assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!