//Forever Imperfect

Thursday, March 15, 2012 @ 11:25 AM | 0 Comment [s]

ehem-ehem . test test . one two one two three . kay assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh yaa anak-anak , bapak-bapak , ibu-ibu ~para penonton bapak-bapak ibuk-ibuk semuanyaaa , jangan heran kalau salha shazlynn sedang goyang radang panas , agar seksi maafkanlahhh~ k enough lynn enough . hahaha *tutup muka* ehem-ehem nak tahu tak tak tak ada orang tu mengadu kat saya dia frust tengok saya update blog sikit-sikit . tak puas katanya . hamboi . lepastu kan kan , dia cakap dia frust lagi sebab kalau buka blog saya kan kan mesti post yang sama je , tak ada post yang baru . haha :) ok ok for my bestfriend , i repeat FOR MY BESTFRIEND yang lain kalau tak nak baca boleh berambus sekarang . eh eh joke joke . hahaha so to , ummi ajlaa nahhh puas hati ? hewhewhew :P bangga lah tu aku tulis nama dia kat sini , bangga lah tu , bangga lah tu . k dah . amboi intro kemain lagi panjang :) ehem ehem , saya tulis panjang ni . nampak ummi nampak ? see ? asdfghjkl

yee saya tahu saya comel *lari-lari dengan sari sambil kejar hero hindustan* eh kemain lagi gatal , saya dah jumpa hero saya , hero saya nama dia aa aa aa k tak nak cakap hahaha . omg gedik much and till now saya tak tahu apa fungsi entry ini diwujudkan . haha maafkan saya kerana membazirkan masa kalian untuk membaca entry yang langsung tak bermutu . eh ? okay para pelajar sekolah sekalian , nak tahu berita gembira tak ? sekolah akan dibuka tidak lama lagi ya , jadi adik-adik yang masih bersekolah pasti rasa gembira bukan ? sama lah macam saya , oleh itu saya ingin berkongsi kegembiraan saya dengan pelajar-pelajar di Malaysia ini dengan mengingatkan mereka supaya menyiapkan segala kerja rumah atau dengan erti kata lain homework atau dalam bahasa kelantan ki`jo ko`loh *eh pandai tak sebut tu* hm susah tu . sesungguhnya sila lah jealous dengan diriku ini karna diriku ini tidak mempunyai kerja rumah walaupun sekecil kuman . jealous bukan ? yaa sudah pasti la kan kamu semu jealous mendengarinnya :P
ehem-ehem , cuti seminggu ni tiap-tiap hari saya keluar . saya keluar dengan cousin saya si ieyraa tu lepas tu saya keluar dengan kawan-kawan saya lepastu saya keluar dengan family saya . saya rasa sangat skema ye tulis saya awak saya awak macam ni . hm :/ tolonglah . lepastu kan tadi kan saya pegi shopping dress . omg dress itu tersangatlah lawa okay . hm puji barang sendiri . k kalau aku tak puji , siapa lagi yang nak puji kan ? kan ? KAN ? ehem-ehem nampak gambar kat atas tu . ehem-ehem orang tengah diet , makan kek pun satu slice je lah . eii tolonglah . muka macam aku ni nak diet ? haha . aku kejap je semangat nak diet kalau tengok makanan yang sedap-sedap memang diet pun entah kemana makanan sudah selamat sampai di perut ku yang ramping ini ibarat Kendall si anak uncle Jenner tu . kenal kan ? kalau tak kenal sila tutup muka . haiyoo kendall jenner pun boleh tak kenal . hm :/
ehem-ehem :P haha kenapa gedik sangat ni ? eh ini memang perangai sejak azali lagi . udah enggak bisa di ubah kok . ahaha :P penyakit keturunan barangkali . haha joke joke :P k while i'm blogging , i sedang reblog-ing gambar-gambar one direction . omg one direction please stop being soooooo cute . omg omg ken dai oh laik dis . hahaha
*pengsan* nahhh soooooo comel-comel like me . hahaha . abah abah nak suami macam ni boleh ? omg omg omg , handsome nyewww ini budak lima orang . ok dah . dah habis dah membebel . hahaha k :P assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh :)











Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!