//Forever Imperfect
busy itu adalah sibuk :)

Thursday, April 5, 2012 @ 9:13 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh :) 
sudah lama saya menyepi dalam dunia blog ye ? al-maklum lah pelajar spm . yes . pelajar spm . got it ? omg tiap-tiap hari kot aku kena fikir pasal spm ni . fikir je lah , belajarnya tidokk :P eh kejap-kejap , kawan baik saya UMMI AJLAA BINTI MOHAMED yang aku selalu panggil mami dah selamat berada di kota makkah selama seminggu . next week dia balik . and hari tu dia ada call aku , serious i miss her so much :'( dia cakap kat sana sejuk . beruntung sangat dia , muda-muda lagi dah dapat pergi makkah . dapat tengok kaabah . dapat tawaf kaabah . dapat sujud betul-betul depan kaabah . dia beruntung sangat . SANGAT . tak sabar nak tengok muka dia , muka orang yang baru balik makkah ni :) hehe ok fine aku gurau je sebenarnya . 


ok done doing my addmath's homework *flying-flying* with my bestfriends cek ton . mwehehe :) penat gila kot . and also done doing's my kerja kursus for account . eh apa ni ? english macam budak form 1 ni . buat malu je :P eh tulis blog pasal homework ? sumpah boring . hm bybybybybytheway , aku ada banyak benda nak tulis tapi disebabkan banyak sangat nak cakap jadi tak tahu nak cakap yang mana dulu . pastu kan pastu kan , bila dah tak tahu nak cakap yang mana dulu , otak jadi blur jadi tak ingat semua benda yang nak dicakap kan ? eh faham tak ni ? faham tak ? k dah , diam :/ 


k salah ke seseorang yang free hair dia nak berubah ke arah pemakaian tudung ? salah eh ? aku rasa tak kot . and fyi kalau pun dia nak pakai tudung sebab nak ikut trend ke apa ke lantak dia lah kan , at least dia pakai tudung ;) walaupun pemakaian tudung dia tu tak sempurna . biasa lah kan , orang baru nak mencuba pakai tudung . yang si kaum adam pulak , si kaum hawa ni dah mula nak pakai tudung tak payah lah nak cakap macam macam " eh buat apa kau pakai tudung tapi baju ketat" like helloo kalu lelaki kot , bagi lah sokongan moral . ok i admit it yang kau nak bagi nasihat , konon nak jaga mata kau dari tengok benda-benda macam ni . tengok perempuan pakai baju ketat , kau yang berdosa . yeahh memang itu betul tapi kau sebagai lelaki . kaum adam . nasihat tu elok-elok lah sikit and boleh je kan kau nasihat senyap-senyap tak perlu sampai nak post dalam facebook nak maki-maki . memang niat kau tu baik tapi tolong lah nasihat secara senyap-senyap. apa perasaan kau orang maki-maki kau ? mesti kau malu kan ? and sedih kan ? so ?


erk ? ni bukan marah ye ? ni just bagi pendapat je ? pendapat ? hohoho ;) eh esok saya ada tuition for addmath , so malam ni saya kena tidur awal lah . hehe bye bye :D assalamualaikum warahmatullah hiwabarakuatuh :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!