//Forever Imperfect
I'm so malas to the max baby.

Thursday, April 12, 2012 @ 11:19 AM | 0 Comment [s]

yeah . hujung minggu . seorang hamba Allah yang bergelar pelajar ini sangat suka akan hujung minggu . kerana apa ? kerana dia tidak perlu bangun pagi-pagi . mandi makan roti dan air milo . hujung minggu dia boleh bangun pukul 1600 . faham ? 1600 ye . makanya di waktu malam pula dia boleh habiskan masa dengan perkara yang tidak berfaedah yakni berkomentar bersama rakan-rakan di facebook , twitter and buat movie marathon sendiri . yang telah ditransfer and copy dari laptop kawan ke laptop nya . menonton movie sambil makan snacks bukan snake and tonton sampai pagi like a boss . yeah . heaven sangat . hanya pada hujung minggu boleh buat macam ini . tidak sedar diri yang dirinya ada tuition seawal jam 10 pagi hingga 5.30 petang di dua buah tempat tuition -.- dan dia tidak sedar yang esok satu lagi dia ada tuition lagi dan ada kursus kahwin . eh ? kursus pembimbing rakan sebaya rupanya . dan dia juga tidak sedar yang dia perlu menyiapkan dua buah roket untuk pertandingan . dia turut tidak sedar yang dia mempunyai kerja kursus account yang terlampau banyaknya , mengalahkan akauntan akauntan di syarikat-syarikat yang terkemuka . malah , dia turut tidak sedar yang dia perlu menyiapkan karangan bahasa melayu sebanyak 30 karangan . baru suku yang dibuatnya . argghh banyak betul kerjanya . dengan aktiviti perkhemahan nya lagi . walkaton bulan mei nanti


tolong saya . saya penat . penat memegang status seorang pelajar selama 12 tahun lamanya . namun , saya akan diberikan rehat selama tiga bulan pada tahun hadapan . rehat yang paling 'to the max' which is saya hanya perlu makan dan tidur sahaja . alangkah bahagianya lemak-lemak di perut berkampung nanti ;) dan saya ambil kesempatan yang paling maksimun ini di waktu hujung minggu ini menonton movie . movie melayu . martabatkan bahasa melayu . tetiba 

ini cerita yang saya tengok . see ? movie dah lama keluar tapi sekarang baru dapat dilihat . ahh tolong lah faham ke-busy-an saya ni . konon cakap marathon movie . padahal dua movie je . ok disebab kan movie ini masih belum habis dilihat masih ada saki baki nya lagi , maka saya ingin menyambung movie ini lagi . sampai ketemu ya :P


wabilahhitaufik walhidayah wasalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!