//Forever Imperfect
public speaking.kawan.umrah

Tuesday, April 10, 2012 @ 6:57 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh and very good morning to th honourable judges......eh apa ni apa ni ? ehem-ehem dah terbawa-bawa nampaknya ;) excuse me gaisssss :P semalams kans i kans , i masuks public speaking competition , hewhwew bajet orangs putis jes i ni kans :P ok dah cakap macam ni . siyesli , aku pun tak tahu macam mana aku boleh masuk kan nama aku dalam public speaking competition ni . haha . aku bagi speech pasal "the importance of science" ehem-ehem *kening-kening* hafal semua benda tu , i tell you , before bagi speech tu memang lah ingat kan tapi bila dah duduk depan juri tu . juri ? haha k k , bila dah duduk depan juri tu , nahhhhh . habis berterabur speech aku , point point semua tak tersusun :P haha memang ahh . ni masuk ni pun sebab aku nak sijil . biasalah budak form 5 kan ? semua sibuk nak cari sijil . hewhew ;) and next week , ada poem competition pulak and i think i nak masuk . nak sijil kan ? hewhew ;)


hm , my best best best super duper awesome friend dah balik dari makkah . yeay ! rindunyaaa . dah dua minggu tak jumpa . gais , boleh bayang tak ? dua minggu tak jumpa bestfriend ? memang lah hdup di landa keboringan yang amat sangat kan ? kan ? hm tahu tak pe . tadi dia text cakap dia sekarang dah sampai kat KLIA dah ;) weeee .balik tuition physic for sure lah aku pegi rumah dia . pegi jumpa dia , pegi peluk dia . pegi cium-cium dia . eh ? k diam . and to my physics teacher , saya nak puji dia ni . kalau ada award guru paling rajin tolong lah bagi dia . sebab teacher yus ni memang super duper awesome rajinnya :D pantang ada cuti sikit memang dia akan buat class . how i wish to be like her . rajin macam dia . pandai macam dia . muslimah macam dia . dapat husband,husband macam dia , dapat anak comel macam anak dia even anak dia anak tabung uji . mahal kot nak buat anak tabung uji tapi takpe teacher yus orang senang ! hewhewhew ;) eh apasa cakap pasal teacher aku pulak ni . haha ;)


k dah pukul 10 . kena siap-siap pegi tuition physics nanti tan sri Mat Salleh and Puan Sri Norhayati marah pulak :P k gais . bye bye . love yaaaa


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!