//Forever Imperfect
:)

Tuesday, May 15, 2012 @ 3:41 AM | 0 Comment [s]


did you see that shoes ? i want it . mom , can you buy that shooesss for me ? ehee . oh yaa first of all , saya sekarang sedang berada dalam kemingguan ke-exam-man . so so so so sangat susah untuk saya online . ni dapat online pun becaus because because esok tak exam . cuti . sebab . TEACHER'S DAY!!! HAPPY TEACHER'S DAY ABAH!!!! and SELAMAT HARI IBU UMI!!! muah-muah i love both of you soooo much :) oh oh oh lagi satu , lagi satu . paper chemistry and physics dah lepas . say yeayyy to me ! yay yay ! redha je lah tengok markah chemistry and physics nanti T.T and esok ada sambutan hari guru kat sekolah . dia jadi hang tuah . cikgu , watak puteri gunung ledang kosong lagi ? hahaha eh ada ke ? 

how was your exam ? me ? ohh please don't ask about my exam . it is totally mess up . soalannya semua susah-susah . kalau tak study memang lah susah . "siapa yang meniru , saya tak halal kan apa yang saya ajar" cikgu saya cakap . but , ramai je yang meniru . me ? of courselah aku tak meniru . oh tolonglah jangan cakap aku ni bajet ke apa . serious aku tak meniru :) okay , hehe sekarang kan hehe saya kan hehe rasa kan hehe nak kan hehe beli kan hehe seluar kan hehe jeans kan hehe baru kan hehe . yang kan hehe warna kan hehe merah kan hehehehehe. serious i need a red jeans :) bahhhh , please buy it . if you buy it , you awesome ,if you're not . you sucks . haha kidding . my abah and my umi always ohsemmm :)

saya sebagai pelajar tingkatan lima . hanya mampu bermimpi untuk pakai barangan Louis Vuitton . jadi , saya tersangat-sangat-sangat-sangat-sangat jealous dengan kendall and kylie jenner yang mempunyai hidup yang sempurna . perfect face , perfect family , perfect jobs , perfect body and of course perfect life . i'm sooo jealous . takpe kita sebagai manusia tak boleh merungut . just go on with your life :) belajar sampai pandai , jadi lah orang kaya . entry aku kali ni punyalah merepek meraban . hahaha :P



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!