//Forever Imperfect
cause imma bored :(

Saturday, June 16, 2012 @ 3:29 AM | 0 Comment [s]

hai semuaaaaaaaaaaa! *bunyi cengkerik* hihi gediknya saya.assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.i'm a busy bee.hihi.well in two days i have to attend four tuition which is tuition account , add math , math and tuition sekolah.see?how busy i am.oh my god.my english soo funny-funny.haha.takpe practice kan.nama lagi practice makes perfect kan :) as  we know,spm is just around the corner.4 months till spm! are you kidding me teacher?!! i am really really really not ready.alaa kenapa cepat sangat.and next month dah trial spm.and aku masih lagi tergedik-gedik duk update blog bukannya nak pegi buka buku baca pasal electrical transformers , natrium sulfat , asid hidroklorik.eee malasnyaaa -.- eh sampai bila aku nak jadi pemalas macam ni ? come on lynn . wake up! 4 months to go.you must be serious ! yess i must be serious ! serious in what ? serious in sleeping.hihi. eh joke joke :P tolak darab tambah bahagi aku rasa tak sampai kot 200 hari lagi nak spm.eh dah lah.tak nak cakap spm.cakap pasal ni buat saya takut tak terkata :) peace yaaww!
 siapa gambar kat atas ni ? comelnya dia.haha perasan kuasa 88 :P ni muka orang malas pergi tuition.haha :) well peminjaman tudung emak itu haruslah dilakukan setiap masa.lebih mengeratkan silaturahim begitu *kononya* okay jujur sebenarnya aku tak faham sepatah haram pun apa aku tulis.aku main tekan je keyboard ni.ohh please don't hate me~ don't hate me cause i'm beatiful.amboi kemain lagi berlagak.eh kita dah nak berpuasa kan . and yayyy! tak sabar lah nak puasa.and nak raya.tapi raya tahun ni tak excited sangat sebab ada spm tengah tunggu tu.alah takpelah.spm sekali je seumur hidup.hari raya tiap-tiap tahun boleh sambut.kan ?


memandangkan masa tidak mengizinkan and jari jemari saya yang comel lagi gebu ni dah penat and memandangkan blog tiba-tiba buat hal tak boleh nak upload gambar so saya dengan perasan marahnya menutup post kali ini dengan jayanya. wabilahitaufik walhidayah wasalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh :)



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!