//Forever Imperfect

Thursday, July 5, 2012 @ 12:00 PM | 0 Comment [s]

haiiiii *lambai tangan* assalamualaikum :)


tahu tak yang kahwin ni best ? sangat. eh apa ni cakap pasal kahwin ni,kau degree pun takde lagi :P soalan SPM pun tak pegang lagi . so ? hm kenapa excited sangat cerita pasal kahwin ni ? hihi semenjak menjak tengok wedding irma hasmie serious rasa macam alaa bestnya jadi dia.dapat buat majlis kahwin besar-besaran,dapat suami yang handsome , dapat suami yang beriman and yang dia first jumpa suami dia kat depan kaabah tu . yaa rabbi , yang tu superb romantik . i'm feel like alaa nak juga macam tu, nak juga suami macam tu , nak jugak jumpa jodoh depan kaabah . heh ? gatal betul :) and masa tengok pre-wedding dia,i'm crying.i repeated.i'm CRYINGGG! yes i am.haha bangangnya aku weh :D k stop jangan gelak! hahaha
 irma hasmie ni lawa gilaaa kan ? sebelum ni aku takde lah minat sangat kat dia tapi lepas dia pakai tudung , terus jadi minat . eh! dia pakai tudung lawa okay,tudung dia labuh je . semua bawah paras dada :) and that's why lah i adore her :) 
 ala ala ala comelnya . mak nak macam ni juga.hihi saya ada cakap kat mak saya yang jodoh saya , saya nak dia yang cari kan.but she thought that i'm joking. mak , adik seriouslahh. and sejak bila pula aku panggil mak aku dengan panggilan 'mak' ? umi actually.hihi 
 kenapa wedding irma ni nampak tenang and damai je :) make up tak tebal tapi nampak seri pengantin *terkejut dengan diri sendiri dapat tulis ayat skema macam ni*
 this my second favourite :) alaa dah sah kan , nak pegang pun dah boleh.pegang depan orang ramai pun watlekk je.tak payah nak tanggung dosa . siap dapat pahala lagi adalah. Allah tu kan maha adil :)
 i adore her.nak kahwin macam ni juga lah.haha :) spm , degree , diploma apa semua tu takde lagi. ada hati nak kahwin macam ni.hihi :) pak guard maybank pun belum tentu sudi nak kahwin dengan aku.hihi
and this is my favouriteeeee.comelnyaaa baju , comelnyaaa kawasan, comelnyaaaa diorang.pokoknya semua comel :) it's perfect !




gambar-gambar adalah dari mr.google :) terima kasih.assalamualaikum :) peace yaww. ahaks ahaks 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!