//Forever Imperfect
perfect home :)

Saturday, December 1, 2012 @ 2:02 AM | 0 Comment [s]

to be honest, i have sooo many dreams(ambitions). my first cita cita masa darjah 2 or 3 macam tu is to be a teacher, sebab aku nak follow impian abah yang nak salah seorang daripada anak dia ikut jejak dia,jadi cikgu berbakti kepada anak bangsa. pahala pun banyak kalau kerja jadi cikgu, and bila besar sikit dah mula riak. nak jadi CEO pulak. ada syarikat interrior design. jadi CEO and interrior designer yang berjaya. two in one. lepastu nak jadi doktor sebab nak bagi the best ubat kat umi and abah. tapi bila lepas PMR, tak dapat masuk kelas science stream which is yang ada biologi. dapat masuk kelas science engineering. yang takde biologi. cuma ada physics,chemistry,addmath,prinsip perakaunan and engineering drawing. but i dont even like engineering. seriously -.- after 2 years belajar dalam kelas tu,mula pasang angan angan nak jadi engineer IT macam angah. sebab aku tengok dia buat assigment kakcik masa kakcik study dulu best gila. tapi aku suka ambil gambar,suka tengok gambar yang cantik,suka search macam macam using abah's laptop,suka hias something jadi cantik. so campur semua ni my last ambition setakat ni is nak masuk universiti or college nak ambil course multimedia.

but dalam banyak banyak aku punya cita cita, yang paling aku suka is interrior designer. dulu aku suka tengok deco yang eric leong tu sebab. aku suka tengok rumah yang dia hias. yang buruk jadi istana. aku suka something yang boleh dicantikkan macam rumah ke , muka ke :) so pernah juga berangan tak sabar nak ada rumah sendiri, nak hias rumah sendiri macam ni










admit lah kan, siapa je taknak duduk rumah besar and cantik dengan family tersayang, meow! i got this from Here click lah :) okay bye assalamualaikum.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!