//Forever Imperfect
sissy house :)

Sunday, December 16, 2012 @ 11:28 PM | 0 Comment [s]

sooo i was bored when my sisters going to their office, im alone. forever alone :( hikhik and i decided to make house tour. hahaha cause im soooo bored you knowwww. takkan lah nak hadap the sims je.hihi ;) soo lets start with study/work/game's table. here we gooooooooo!


 of course kena letak gambar big boss first sekali.hahaha . this bear is sooo huge. dia sama tinggi dengan aku kot. and lagi gemuk dari aku. ohhh myyy. i always tidur atas kaki dia and kaki lagi satu buat bantal peluk. it is soooo comfortable youu knowww! oh my god watching movie in this teddy bear like a boss :)
 pen merah, pen biru, cikgu marah, i love you. apa kaitan cikgu dengan pen dengan i love you? look there's little ummm what we call that umm lady bird? kan? 
 nahhhh the simssss! me and my sister soooo obssesed with the sims! the best game in the world. kakak aku sanggup berhabis duit semata mata nak beli game ni. me,my sisters and the sims memang tak boleh dipisahkan *flips hair*
 i got this from my mom. ni tempat letak duit syiling. but aku letak earphone, USB ;) hahaha helloooo me soo bajet besar. taknak pakai duit syiling. duit syiling letak dalam pocket seluar jeans jewww. lepastu terbasuh dengan seluar jeans dalam washing machine. lepastu booomm! washing machine rosak because of my duit syiling :(
 handphone, purse, nahhh ah my purse semakin nipis. me is sooo sad :( heh? bila shopping tak ingat dunia lepastu baru lah tahu nak sad sad kalau purse nipis. pot pet pot pet kat diri sendiri? ahh apakah?
ni jadual. eh i meant jadual macam hari ni nak pergi mana, esok nak pergi mana.
kantoi tengah tengok benda ni.hehehehehehehehehehehehe
okay tengah tengok benda ni sebenarnya. can you spot one direction there? hahahahahahaha


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!