//Forever Imperfect
the best mom in the world!

Thursday, December 13, 2012 @ 8:17 AM | 0 Comment [s]

hahahahaha o m g. she is my mom and also my PA. hahaha tiap tiap hari mesti call, kalau tak call dia text. kalau tak text dia IM kat facebook. tanya dah makan ke ? buat apa? dah mandi? dah pakai mask? dah cuci muka? o m g my mom sooo cute. semua dia nak jaga. and i do trust her. for example, kalau pergi shopping and dia cakap yang tu tak lawa yang ni lawa, saya akan ikut cause mom know best!

will update my blog about my sister house ;) sooo good bye! assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!