//Forever Imperfect
confused! buntu! pening!

Sunday, January 6, 2013 @ 8:17 PM | 0 Comment [s]


assalamualaikum :) 

you know what, i have that kind of feeling macam, macam confused and ragu ragu bila orang buat baik dengan aku. rasa macam eh okay ke aku kawan dengan dia ni ? eh dia ni baik ke? eh kenapa aku rasa dia tak baik? eh kenapa aku rimas kalau dia ambil berat pasal aku? kenapa aku tak selesa kalau dia call? ikhlas ke aku kawan dengan dia ni? haa macam tu. and i have trust issues with everyone even if you've done nothing wrong maybe this is because i've been lied too many times before. and i know that this kind of feeling is wrong. but luckily i have my friend yang selalu ada masa susah , masa senang, masa buntu, masa lapar. eh? 

"kalau kau rasa dia tu sesuai untuk kau then kau go on lah dengan dia, but if kau rasa ragu ragu better no"

"ikhlas aku oyak, dulu aku dengan _____ pun rasa gini lah. aku layan dia pun sebab nok jaga hati dio jah. nanti kalau tak layan dio teraso hati pulok"

now, you understand what i meant? aku rasa aku macam tak ikhlas kawan dengan dia, bila dia ambil berat aku jadi rimas. aku rimas kalau orang tanya aku tengah buat apa? dah makan ke? kat mana? keluar pergi mana? dengan siapa? aku rimas! lets say lah kan kalau aku dah ada pakwe nanti, ecehcehceh. aku tak suka yang jenis suka soal macam ni. maksud aku, kita belum ada ikatan apa apa lagi kan so cool je lah. tak payah lah nak soal siasat macam macam. lain lah kalau dah jadi suami kan.

so aku confused sekarang, what im supposed to doooo? go on ? or berhenti separuh jalan? cehhhhh hahaha ;P


p/s : orang di atas dah tak available dah KOT. maybe? ahhh confused lagi :(



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!