//Forever Imperfect
satu perenggan. satu cerita

Monday, March 4, 2013 @ 3:07 AM | 0 Comment [s]

wuffff wufff wengggg wengggg ngennnggg ngenngggg. okay dah siap buang semua habuk kat blog. ohoiiii lamanya tak jumpaaaaaa! Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh! so, cerita dah lama gilaaaa. it is about a month ago. so yeah, congratulations too my sister Salha Nadia and Zul azri on your engagement. finally, my sister dah selamat jadi tunang orang. dia cakap dia dah tak boleh nak gatal gatal sebab dia dah jadi tunang orang. such a good role model! i cant upload the photo and i dont know why! 

siapa yang pakai smartphone? or android? or iphone? or whatever. sila install keek  sekarang! the best application so far. dia macam instagram but dia video. and yes,saya dah berjaya paksa AA install. okay next!

saya dah dapat lesen L! wohoooo kecoh gila,lesen L je pun. InsyaAllah mungkin dalam sebulan or 2 bulan lagi saya akan dapat lesen P pulak. tolong doakan saya pandai belajar dengan cepat! saya tak suka lah buat parking and bukit tu. yang parking tu kena pusing apa tu yang bulat tu, haha leceh lah. yang bukit pulak kena tekan minyak sampai habis berasap kereta,saya rasa macam tengah berlakon cerita kL gangster je bila tekan minyak. sebab dia bunyi macam vroom vroom. siap dengan background asap lagi. pergh.

result SPM dah nak keluar tak lama lagi. tipu lah kalau saya cakap saya tk nervous kan? of course lah i am nervous. saya dah usaha. sekarang terserah pada takdir. kalau result tak cemerlang. mungkin bukan rezeki saya lagi. mungkin rezeki saya di tempat lain. orang yang dapat dekan tak semsetinya dia cemerlang masa SPM kan? dan jika result saya cemerlang mohon tuhan elakkan timbul perasaan riak dalam diri. Amin. 

kadang kadang kita gembira. kadang kadang kita sedih. kebahagiaan dan kesedihan itulah asam garam kepada kita sebagai manusia di muka bumi Allah s.w.t ni. mengharapkan semuanya akan menjadi seperti sedia kala seperti sebelum ini. mohon petunjuk dari Allah s.w.t :')

perasan tak? setiap perenggan semuanya cerita yang berbeda beda. dah lama kan tak update blog. its tooooo many stories to tell. ni baru setengah suku cerita je ni. 

oh ya, lupa. hari tu pelajar 5C 2012 buat BBQ! ada puding caramel,macaroni ,buah-buahan, mee hoon, sunquick, saussages, fishball, fishball bulat pedas, and of course lah ayam. and perkara yang tak boleh blah. aku pergi bawak goreng pisang and keropok lekor. hahaha please jangan gelak. hahaha langsung tak masuk dalam tema BBQ. hahaha biar lah, at least aku bawa makanan kan. 

and permohonan untuk masuk ke uniKL dibuka 15hb ni. sila doakan saya dapat masuk uniKL. saya nak sangat masuk sana. some people nak masuk UIA lah, UM lah apa lah kan. but for me saya nak uniKL. 

setakat ini sahaja untuk kali ni. till we meet again. haih tak tahu bulan berapa lah pulak aku nak upate blog ni. um you know, we have twitter instagram and keek. it is more easy to post our activites in there than blogging. sila lah follow instagram saya ya : SalhaShazlynn. hahaha sempat promote. keek? no i dowan promote my keek cause my keek is my privacy *konon* okay byeee and Assalamualaikum

#PrayForLahadDatu #PrayForLahadDatu #PrayForLahadDatu

:)




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!