//Forever Imperfect
rojak.

Saturday, April 27, 2013 @ 5:02 AM | 0 Comment [s]

berminggu-minggu yang lepas dapat text dari uniKL "tahniah anda berjaya melanjutkan pelajaran ke uniKL.sila ke laman web bla bla bla" akhirnya,apa yang diidamkan tercapat. aku dapat universiti yang aku nak, course yang aku nak and paling penting kampus pun dapat kampus yang aku nak. can you imagine how happy i am? amboi broken nya english. Alhamdulilah aku dapat Universiti Kuala Lumpur(UniKL) city campus (MIIT). dapat course multimedia ;) insyaAllah daftar 9june nanti. i'm soooooooooooooo happy!


okay habis cerita pertama. cerita kedua, abah came home and asked me "adik nok beli laptop ko?" what?! of course la nak kan. and then he bought me acer's laptop. laptop ni sesuai untuk budak multimedia pakai. walaupun harganya bagi aku agak tinggi tapi berpatutan. dapat banyak benda free. and yang paling penting dapat guna for my study ^.^ oh ya lagi satu, warna laptop ni purpleeee! eventho aku suka warna pink but okay lah purple dengan pink dah nak sama kan. terima kasih ya Allah atas rezeki Mu :') Insyaallah i will make my parents proud of me. one day.


okay that's all for now. bai bai :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!